fredag 8 mars 2013

Veckans bloggare

Fick förfrågan om jag kunde skriva om min blogg den här veckan och det kan jag väl.

     Min blogg heter MINA TVÅ HEM.
Jag har bloggat en ganska så kort tid, började i oktober 2012. Det började med att jag började följa andras blogg, ca 2 år sedan och funderade nog ganska länge förrän jag bestämde mej. Min jobbkompisar tyckte att det skulle passa men när jag alltid höll på och pysslade med någonting. Jag är en 50-åring som bor med man och hund i Borgå stad då när vi jobbar och alla veckoslut och ledigheter i vårt fritidshus. På sommaren bor vi för det mesta i fritidshuset och pendlar därifrån till jobben. Det är endast 34 km mellan våra två hem så det är endast 30 min körväg. Vi har två barn en son 24 år och dotter 22 år, som redan har sina egna hem, men dom kommer gärna till landet på weekenden. Jag har alltid tyckt om inredning, handarbeten,matlagning, bakning. En av svagheterna är inredningstidningar som blir en hel del både svenska och finska tidningar.
Veckans fråga: Tröttnar du på bloggar som funnits i flera år och som oundvikligen börjar upprepa sig själv eller lyckas även gamla godingar hålla kvar ditt intresse år efter år ?Jag tycker att när man hittar intressanta blogg, så alltid hittar dom på något nytt och det händer hela tiden i inredningsvärlden så mycket att det finns nog att skriva om.
    Tyvärr kommer jag inte med någon bild för jag får ingen bild överförd, vet inte var jag gör fel, så det får bli så här.
    MIN FRÅGA TILL NÄSTA VECKAS BLOGGARE ÄR. Hur viktig är bloggbesökarens kommentarer för dej?

    Kram, Monica från MINA TVÅ HEM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.