måndag 23 februari 2015

Det kom ett mail...

Hej!
De flesta av er känner kanske till inredningslinjen Zelected by Houze? Jag heter Petra, bloggar på www.kvarnbacksvillan.blogspot.fi och har i flera år fungerat som säljare för just ZbH. Våren 2015 blir faktiskt min sjunde säsong hos Zelected by Houze, och det är riktigt häftigt att vara med om den inredningsresa som företaget har gjort under dessa år. Katalogen blir bara tjockare, sortimentet bara bredare och produkterna bara fler och fler för varje år som går. I början var det främst våra textiler som lockade kunder - och de gör de fortfarande - men nu finns det så mycket mera. Och nästan allt funkar med varann, vilket gör det lätt för kunderna att matcha textiler med lyktor och keramik, till exempel.



Som säljare är det otroligt roligt att kunna erbjuda alla inredningsintresserade, trendiga och alldeles vanliga heminredare ett maffigt urval av produkter som i sig är unika till ett helt okej pris. Det är dessutom roligt att det numera inte bara är våra textiler som kan stoltsera med att vara alldeles egen design, numera kan vi även, för att nämna några, erbjuda helt egna ZbH svensktillverkade spaprodukter och glas av olika slag.







ZbH noga utvalda och designade sortiment säljs främst på hempartyn, men alla kanske inte har möjlighet att delta i en sådan visning. Det är faktiskt precis lika enkelt att beställa direkt av din ZbH-säljare ändå. För den fasta postavgiften 10,90 € sätter jag in din beställning och den kommer raka vägen hem till dig, precis som vilken webshop som helst - nästan. Att postavgiften är fast innebär att man kan beställa hur mycket som helst (lampor eller mattor till och med) utan att den stiger, vilket är toppen. 

Om du ser något du vill unna dig själv eller någon annan kär så hjälper jag dig mer än gärna. Du kan mejla mig på petra.wide@zbh.fi, eller så kikar du in på min blogg och tar kontakt därifrån. 
Och du, på facebook hittar du min ZbH-sida under "Zelected by Houze, Österbotten - Petra Wide". 
Gilla sidan så missar du inget!









Hälsningar från Petra

1 kommentar:

.