fredag 2 januari 2015

Nytt År and no more chokolate..

Hej igen och Gott Nytt År till er alla! 

Årets andra dag och nu är det dags att återgå så småningom till vardagen .
Har ätit alldeles för mycket choklad och måste definitivt få slut på all godis som finns i skåpen. Före det kan jag inte börja "mitt nya liv" . ;)Lite andra löften har jag oxå gjort och dem skall jag försöka hålla. Har du gjort några nyårslöften?


Nytt år och årets först månadens-blogg är utsedd. Det är 
X-bondmora i stan
som jag valt denna gång ..;).
Kika gärna in hos Tilda för hon har även en fin utlottning på gång där du kan vinna en stickad mössa eller ett fint pannband.

Hoppas ni alla har en härlig start på detta nya år och
så önskar jag er alla ett skönt veckoslut.

1 kommentar:

  1. Tilda tackar allra ödmjukast för den stora äran! Och som nämndes i inlägget har jag en utlottning på gång. Till den finns en direkt länk överst till höger i min blogg.

    SvaraRadera

.