måndag 22 december 2014

Bloggträff / Zbh-party



Hej!

Jag bloggar under namnet Tinis vita hem och tycker
att det skulle vara roligt att börja det nya året
med en bloggträff.

Eftersom vackra inredningsartiklar brukar
intressera oss bloggare, så har jag också bokat ett
Zelected by houze inredningsparty hemma hos mig.

Det utkommer en ny katalog från Zelected by houze
i mitten av januari, så du får samtidigt bekanta dig
med splitternya produkter för 2015 .


Vinterns katalog kan du bläddra i HÄR

Du är hjärtligt välkommen på Zbh-party och
bloggträff hemma hos mig på
 
lördagen den 24 januari kl. 16.00.

Jag bor i Östra Haxböle i Vanda och hoppas
att du kan komma med och fira en trevlig kväll

Anmäl dig senast 31.12.2014 på adressen:
tinisvitahemblogspot@hotmail.fi


God Jul
och
Gott Nytt År!


önskar Tini

2 kommentarer:

.