söndag 23 november 2014

Jul - utlottning





Hej på er alla bloggare och bloggläsare ute i världen !
En vecka av denna månad kvar och sedan inleder vi den verkliga julmånaden. 
Tänkte vi skulle köra igång julmyset med en härlig
 j u l u t l o t t n i n g
Låter bra, va?

För att vara med i utlottningen skall du skriva i kommentarfältet vilken julsång som är din favorit. Om du dessutom går in på Nyblom&Kollén hemsidor (klick) och väljer din favoritprodukt + länkar produkten tillsammans med din kommentar- får du en lott till, dvs då deltar du med 2 lotter.

Och vad kan du då vinna såhär inför jul....

Jo, ett set med härliga textilier:

-löpare Form Dimma / Form Röd (30x120 cm)
-tygkorg Form Dimma / Form Röd (omkrets 18 cm)
- disktrasa Form Dimma / Form Röd

 







Skriv alltså ner i kommentarsfältet

a) din favorit julsång
b) vilket set du önskar dig ifall du vinner
c). FÖR EN EXTRA LOTT - gå in på www.nyblomkollen.se och länka din favoritprodukt till kommentaren


Alla kan delta i utlottningen , både ni som har egna bloggar och ni som är blogglösa. Kom bara ihåg att skriva ner er e-postadress i kommentaren ifall du inte kan spåras till en blogg - annars är det svårt att få tag på dej om just du vinner.

Utlottningen pågår t om 14.12.

LYCKA TILL

16 kommentarer:

  1. Oj vad roligt med tävling! Min favorit sång är Fall vita snö, den sjöng vi alltid i lågstadiet och den är så vacker! Om jag vinner skulle jag tycka väldigt mycket om Form Dimma serien :) De har många fina produkter, men min favorit är absolut de fina gråa stolfodralen, dem skulle jag villa ha i mitt kök! http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/stolfodral/stolfodral-4242-cm-m-volang-bak-ernst-gra/

    SvaraRadera
  2. Alltid roligt med utlottningar! :)
    Min favoriter är nog Hark! The herald angels sing och stilla natt!
    Skulle jag ha turen att vinna så skulle det bli ngt ur Form Dimma; löparen, kuddfordral eller den fina brickan!

    http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/det-lilla-extra/bricka-o-31-cm-form-dimma/

    SvaraRadera
  3. Min favorit sång är O Heliga Natt .Om jag har tur vill jag nog ha det gråa setet!
    Vh. annemarigabrielsen@gmail.com

    SvaraRadera
  4. Anonym24.11.14

    Julfavoritsången är nog O helga natt och det fina setet Form Dimma skulle passa utmärkt i mitt kök.
    Hälsn
    bitta35@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag gillar Konsta Jylhäs Joululaulu, även Om urspunget är finskt...mig skulle passa setet går dimma, gillar vitt och grått.
    Nyblom kollen har ett underbart urval men min favorit är http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/matta-boeldimma-70x200/

    SvaraRadera
  6. Anonym26.11.14

    min favorit julsång är stilla natt och om jag skulle vinna passar form dimma mig


    http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/mattor/matta-70300-cm-lilly-grafit/

    SvaraRadera
  7. Min favorit för iår är Amanda Jenssen-Another Christmas.Form Dimma löparen hoppas jag att jag vinner! :)
    http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/kuddfodral/kuddfodral-3565-cm-malin-rodgra/

    SvaraRadera
  8. Min favorit julsång är Carolas "Himlen i min famn". Hilmer rödgrå mattan är helt otroligt fin och dessutom finns den i lång version! http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/mattor/matta-70300-cm-hilmer-rodgra/
    Om jag vinner vill jag ha Form Dimma setet.

    SvaraRadera
  9. Stilla natt slår det mesta men julmusik i allmänhet hör till hela adventstiden :)
    Form dimma passar mig bra, tack!
    gunilla.gustafsson@pp2.inet.fi

    SvaraRadera
  10. Favoritsång: "Giv mig ej glans", Zacharias Topelius.
    Om jag har turen att vinna så Form Röd, tack!

    SvaraRadera
  11. Min favorit bland julsånger just nu är All I Want for Christmas Is You. Om jag vinner vill jag helst ha det grå setet.

    SvaraRadera
  12. Anonym4.12.14

    Min favorit julsång ärl o.helga natt.vill gärna ha det grå setet

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Min favoritsång är: Låt mig få tända ett ljus ....
    Åh, den har så fin text, älskar den!!
    Något i Form Dimma skulle passa bra, tack :)
    God Jul / Vivan

    SvaraRadera
  14. Stilla natt är min favoritsång. Det röda setet hoppas jag vinna. Dessa plädar var fina.http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/pladar/

    SvaraRadera
  15. Anonym13.12.14

    Stilla natt är min favorit :)
    Något i form dimma skulle vara perfekt.
    http://www.nyblomkollen.se/vara-produkter/mattor/matta-70200-cm-form-dimma/
    lena_girl84@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Anonym13.12.14

    Min favorit-julsång är "Midnatt råder". Det är alltid lika kul när vi sjunger den i barngruppen. Den är lite spännande och alla kan åtminstone sjunga "tip-tap".
    Jag väljer den röda.
    chrisse.jungell@gmail.com

    SvaraRadera

.