fredag 14 mars 2014

Zelected by Houze

Zelected by Houze designar och producerar ett eget unikt sortiment inom heminredning, och via hempartyn erbjuder vi en inspirerande och fräsch kollektion. Vår katalog finns i sin helhet i digitalt format här och på hemsidan kan man alltid se aktuella värdinnegåvor, om man är intresserad av att stå värdinna för en visning.

Om man inte känner för ett inredningsparty, så är det såklart också möjligt att beställa produkter direkt via någon av oss säljare. Jag heter Petra och säljer ZbH i de södra delarna av Österbotten, det vill säga Korsnäs med lagom omnejd. Min e-postadress är petra.wide@zbh.fi om någon vill komma i kontakt med mig.

Nedan bjuder jag på ett bildregn av våra produkter, och om du vill se bilderna i större format så är det bara att klicka på dem.


I vår kollektion hittar man bland annat textiler och olika prydnadsföremål som ljuslyktor och ljusstakar. Textilsortimentet växer för varje säsong, och nu erbjuder vi kuddfodral, löpare, kökshanddukar, badhanddukar och till och med mattor.









Det är inte bara textilkollektionen, utan faktiskt hela produktkollektionen som för varje säsong blir allt större, och det är roligt när det finns något för alla. Modernt, etniskt, svartvitt, elegant, traditionellt... ja - listan kan göras lång. Lampan på bilden nedan till exempel är en rejäl pjäs på ca. 65 cm hög, som också kan fås i trärena färger.


Vår keramikserie "Zand" kom som en välkommen nyhet i höstas, och i den ingår inte bara mattallrik, assiett och skål, utan också ugnsformar och salladsskål.


Brickbordet "Rocco" på bilderna nedan är en av mina personliga storfavoriter, liksom de ljuvliga kuddfodralen i rosa.



 Zelected by Houze, alltså. Hoppas ni gillar lika mycket som jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.