lördag 8 februari 2014

VECKANS BLOGGARE


Hej!
Jag kallas Kicki och min blogg heter Livet på Vestergård. Jag började blogga i maj 2009 så det här är mitt femte år med bloggen. Bloggen har fått sitt namn efter vår gård som heter Vestergård.
Här bor jag tillsammans med min man och två av våra tre barn. Äldsta dottern har hunnit lämna boet. Ursprungligen började jag blogga eftersom inredning, främst den vita lantliga stilen, och husrenoveringar intresserade mig. Efterhand har bloggen breddats lite och jag skriver om sådant som ger mig glädje i vardagen. Det kan vara allt från blommor, resor, visdomsord, recept, pyssel och förstås fortfarande lite inredning. Genom bloggen blev jag intresserad av fotograferandet och det samt bildbearbetning är sådant som jag önskar att jag hade lite mera tid för. Kika gärna in på min blogg om du vill veta mera!

Jag fick en fråga från föregående bloggare : Vilken är din favorit (möbel, inredningsdetalj el.dyl) hemma?

Svaret på den frågan är nog  våran Vedförvaring ! Den fick jag inspiration till från en annan bloggare  och maken som är händig byggde den åt mig:)

Frågan som jag ger till följande bloggare är:  Vad gör en blogg intressant att läsa/följa ?


1 kommentar:

.