lördag 14 april 2012

Välkommen med!

Hejsan! 
Så roligt att så många av er har nappat på ideén om att samlas på denna blogg. Jag hoppas att vi blir ännu fler. Redan nu, har åtminstone jag kommit i kontakt med sådana bloggar som jag inte tidigare hört talas om. Även många som inte ens har en egen blogg har sett den blåa logon på någon av era bloggar och tagit kontakt. Ni som inte har en egen blogg har ju såklart möjlighet att följa alla bloggar tex via denna blogg. Tyvärr kan ni  inte skriva inlägg men ni får gärna kommentera inne på denna blogg.

Bild: Glamorous Interiors

Hoppas att ni är riktigt aktiva och skriver inlägg alltid då och då om ni har nåt kul att visa eller berätta. Snart är ju sommaren här och hela landet fylls av otaliga fina loppisar som ni gärna får sprida vidare . De bästa brukar ju vara de minsta (de som får minst reklam där ute...;)
Kom också ihåg att sätta denna blogg på er blogglista så ni ser vad som händer här.

Trevlig helg till er alla!

3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Jag kommer också gärna med på listan!

    Ann-Christine

    SvaraRadera
  2. Jätteroligt! Du är så välkommen. Skickar mail med anvisningar!

    SvaraRadera
  3. Va kul...synd man inte är lite finsk. Denna får jag lägga som favorit.
    Må så¨gott från Maria

    SvaraRadera

.