tisdag 19 januari 2016

Köper du inredning på nätet?

Hejsan på er igen! 
Börjar med att önska er alla ett riktigt gott nytt år. 
Julen är över och vi börjar säkert att befinna oss på jobb och skola igen. Vardagen har tagit över och åtminstone jag tycker att det känns ganska skönt. Under den långa julhelgen har jag funnit mig själv vid datorn vid ganska många tillfällen - dreglande på allt underbart som alla våra nätaffärer har att bjuda på denna vinter - och vår. Jag älskar att använda utbudet på webben. Det är så enkelt att klicka hem lite nytt alltid då andan faller på. Hos mig blir det ganska ofta. Tycker att det pluppar upp den ena härliga butiken efter den andra och många av dem bjuder på verkliga finheter. Inredning från nätet börjar säkert vara ganska populärt bland hos alla och även i vårt lilla land har vi mängder med fina webbshopar att anlita då vi snabbt behöver något till våra hem. Speciellt till julen har säkert var och varannan av oss klickat hem något till vår vänner och bekanta. Eller har ni? 



Och hur lätt är det inte att kunna utnyttja specialerbjudanden på diverse webbshopar utan att vara tvungen åka lång väg med bil för att få ta del av dem. Såå enkelt och behändigt.

Det skulle vara väldigt roligt att höra era erfarenheter av shoppande av inredning på nätet. Brukar du använda webbshopar? Varför ? Om inte. varför inte? Skulle även vara intresserad av att höra vilka era favorit-webbshopar är och var ni handlar mest..Varför inte dela med dig av en nätaffär du gillar och där du fått bra service. Handlar du enbart i inhemska webbshopar eller blir det hemklickat produkter även från andra länder? Berätta...



På de olika sociala medierna sprids det ofta reklamer för olika webbshopar. Brukar du kika in hos dem då du ser reklamen eller låter du det gå förbi?


Ta dig gärna tid att skriva en liten kommentar om detta ämne- och skriv gärna ner din/dina favorit-webbshopar/shop om du har några. Bland alla som kommenterat inlägget lottar vi ut ett några  härliga handdukar... ( inte de på bilden)


Önskar er alla en fin januarimånad. Skriv din kommetar senast den 15.2



6 kommentarer:

  1. Det jag inte handlar lokalt, så köper jag ofta på nätet... Nå, kanske inte riktigt - att känna o klämma innan inköp är bra ibland - men i butiker som inte finns i mina närmaste städer änvänder jag ofta nätshopparna. Har till exempel en kuddfodralsbeställning från Ellos på kommande och senast beställde jag en stor tavelram från ikea... Men som sagt, försöker också handla lokalt och städa på hemmaplan. :-)

    SvaraRadera
  2. Haha, städa... ;-) Stöda såklart.

    SvaraRadera
  3. Jag brukar nappa på erbjudanden från inredningstidningar/mattidningar som har bra erbjudanden ibland. Det är som du säger så lätt att "klicka" hem nya fina saker från nätet och inte behöva åka flera mil i bil för att komma in till stan där utbuden är begränsat och det jag söker inte finns fullt ut enligt mina önskemål. I julas handlades både kläder, böcker, skivor, inredning på nätet och det var så smidigt. Har egentligen inga favoriter utan det växlar från gång till gång och beror lite på vad man är sugen på att köpa och hur inspirerande sidor de har att presentera sina saker vilket är viktigt för oss konsumenter. Hälsningar från Anneli

    SvaraRadera
  4. De inredningsprylar som inte finns i affärer klickar jag nog hem på nätet. Tycker det är så enkelt då vissa butiker kan ha det nyaste på nätet mycket tidigare än i butiken, så istället för att vänta och åka till butiken klickar jag hem det på posten. Super enkelt och smidigt!
    Mina favorit nätbutiker just nu är Jotex och Desenio, och förstås Members alla fina erbjudanden på inredningsprylar och annat till hemmet.

    SvaraRadera
  5. Anonym7.3.16

    Kika in i Nätbutiken för dig och ditt hem www.trendshoppen.fi Välkommen!

    SvaraRadera

.