måndag 28 juli 2014

What a summer....

Hallo kära bloggare! 
Vilken sommar vi haft! Man kan ju knappt tro det är sant. Endel tycker det varit lite för hett - men inte jag. Jo , måste medge att jag nog inte sovit så gott pga de tropiska nätterna. Men dagarna har ju varit underbara. Det har blivit mycket simmande (ända tills algerna dykt upp) och solande  och man känner att man verkligen hunnit njuta av sommaren i år. Utfärder, grillkvällar och många glassar har det blivit och ändå känner man sig inte klar för att gå på jobb.


Någon vecka till så är vi tillbaka i vardagen, skolorna börjar och de flesta återgår till sina jobb och i stället får man försöka ta vara på de kommande helgerna och de varma sommarkvällarna. Inte är det slut ännu...


Under semestern har jag har jag burit omkring med kameran sgs hela tiden och nu finns det massvis med härliga sommarminnen att titta på under året. Det skulle vara roligt att se era semesterminnen!

Skicka in din favorit sommarbild till
fisvebloggar@hotmail com

Skriv gärna en liten text till bilden om vad bilden föreställer. 
Alla bilder läggs in på bloggen och så kör vi en liten omröstning i nästa inlägg.



JULI-månads blogg är Mina två hem
Kika in på bloggen och lämna en hälsning.

Ha det så skönt och kom ihåg att dricka tillräckligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.