fredag 31 januari 2014

Veckans Bloggare

Camilla heter jag o driver bloggen Camillas Vardag. Jag började blogga våren 2007 (då under ett rikssvensk domän) o koncentrerade mej mest på kläder/mode o träning. 2011 flyttade jag bloggen till papper o i samma veva förändrades den ganska mycket. Den blev mer personlig o jag smög mej sakta in på saker jag gillar, inte sånt jag tänkte att andra vill läsa om. Ibland kan min blogg t.o.m vara lite väl personlig har jag fått höra.
Det bästa med att blogga e antagligen att få dela med sej av sina tankar till andra liksinnade. Det sämsta e att man ibland känner sej tvungen att blogga fastän skallen känns tom! Dom dagarna jag flödar av energi o idéer, brukar jag skriva flera inlägg o tidsinställa dom till några dar framåt. Ibland funkar det, ibland inte. Om inspirationen tryter i en vecka så e det inte bra...

Ni som läst min blogg kanske har förstått, att städning e nåt jag avskyr. Det e faktist riktit sant! Jag har försökt "lära" mej, men det går inte. Fastän jag vet att det tar ca 15 minuter att dammsuga hela lägenheten, så får jag det inte gjort så ofta som jag borde. Tvättmaskinen går bra använda o diskmaskinen har jag blivit lite bättre vän med. Men dammsugaren; där går min gräns!
Som fråga från förra veckans blogg fick jag "har du nånsin fått elaka kommentarer?". Svaret på det blir båda ja o nej. Under mitt förra bloggnamn hände det ett par gånger. Att blogga på svenskt domän (o ännu till om mode) e inte alltid så lyckat. Under den tiden jag bloggat hos papper har det inte hänt (ännu). Det får man väl vara glad för!
Nästa veckas bloggare; Vilken är din favorit (möbel, inredningsdetalj el.dyl) hemma?

1 kommentar:

  1. Det bästa med att blogga e antagligen att få dela med sej av sina tankar till andra liksinnade. Det sämsta e att man ibland känner sej tvungen att blogga fastän skallen känns tom! Dom dagarna jag flödar av energi o idéer, brukar jag skriva flera inlägg o tidsinställa dom till några dar framåt. Ibland funkar det, ibland inte. Om inspirationen tryter i en vecka så e det inte bra...
    tailoring factory near me
    cut and sew factory

    SvaraRadera

.