måndag 13 maj 2013

Veckans bloggare

Molly´s
Jag började blogga med bloggnamnet Madicken´s för 7 år sedan. Det var efter att jag läst tidningen Lantliv och kollat in två inrednings bloggar i Sverige. Blev helt trollbunden av Vintage stilen och måste logga in tre gånger dagligen på min långsamma stationera dator för att kolla deras bloggar.

Men tiden förändrades och bloggen fick nytt namn till Molly´s för att inte blandas i hop med min företag. Idag använder jag mest Ipaden, det är bekvämt och den finns alltid med mej. Jag delar också en annan blogg med en vän där vi säljer möbler som vi själva restaurerar.Bloggen heter rummet brevid.

Det som får mej att komma tillbaka till en blogg är oftast bloggar med vackra bilder.

Min fråga: - Hur ofta tycker du att man ska göra inlägg om man bloggar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.