torsdag 4 april 2013

VECKANS BLOGGARE

Denna vecka får jag vara veckans bloggare med min blogg Hemma hos oss.
Är en 25 årig tjej som alltid varit intresserad av färg, form och ljus.
Hemma hos oss är en blogg som handlar om inredning, vackra föremål och
 bilder samt min sport sedan unga år, dressyrridning.



Min sambo och jag har nyligen flyttat till vårt nya hem, och på bloggen 
kan man läsa om förändringar, ideér och lösningar som vi funderar över i vardagen.
Bloggen är något som finns i min vardag och som uppdateras enligt tid och
 inspiration.Vackra bilder försöker jag förgylla den med och ge inspiration
 till mina läsare.


Vilken årstid/tid på året ger dig mest blogginspiration? Varför isåfall? 
Vad gör dig inspirerad att blogga?

Blir inspirerad av alla årstiderna, vinter skapar vackra bilder med det krispiga 
vita och julen, våren är tiden då alla väntar på sommaren och 
det gröna slår ut. Sommaren är vacker, ljus och med en vacker natur. Hösten
 kommer med det mörka men som öppnar dörren till mys, levande ljus och en
 väntan på vinter... Det som gör mig inspirerad att blogga är vackra bilder, 
föremål och människor.  Att fånga en vacker bild eller känna en idé kläckas
 är en inspirationskälla för mig.

Min fråga till nästa veckans bloggare är:
Vilken sorts blogg inspirerar dig? Och vad inspireras du av?

Önskar er en varm och vacker vår! MALIN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

.